lauantai 9. marraskuuta 2013

melkee kolme viikkoo

Here I am, again ! 
Alessandrolla ikää ruhtinaalliset 18 päivää ja painoa huikeat 380 grammaa :3 ! 


Silmät ovat auenneet vielä lisää ja voi että on niin sulosta niin sulosta että :3


HELLO I AM ALESSANDRO AND I'M SO FREAKING FABULOUS !!!! 
Sen lisäksi, että olen mahtava ja ihana ja kaikee muuta mukavaa, olen myös aika kova kehräämään ! 


Ja voihan herranjestas noita viiksiä ! Kyllä voi amispojat olla kateellisia meidän vajaa-kolmeviikkoselle c; 



Tää kuva on ehkä mun suosikki, koska alessandro oikeasti asettui ''poseeraamaan'' tätä ottaessa ja kiinnitti huomiota huiskuun jota äiti heilutti. Kyllä se siis jotain ihan oikeesti näkee, vaikka sanotaankin että kissanpennun silmät ovat pitkään sumeat eikä se näe kunnolla. 
Lisäksi tässä silmät näyttää oikeasti silmiltä eikä mustilta aukoilta naamassa kun tarkkaan kattoo :''D näkyy tommosen hyvin tummanharmaansinistä tuolla reunoilla :---) en oo vielä perehtynyt mitä värejä voi oranssilla kissalla olla silmissään (ja coonillahan mikään väri ei ole 'väärä' kuten esim. itämaisilla) mutta jos voisi olla sinistä NIIN SITÄ TAHTOISIN. kiitos. 


Tää kuva piti laittaa vaan siksi, että kattokee nyt tota boksia !! Isänsä (haldencoons uno) ja/tai pappansa (stortassens picasso) leuka selvästikkin c; Leuka onkin toistaiseksi vielä ainut miehekäs asia, taitaa olla semmonen peräkammarinpoika muuten luonteeltaan kyseessä :D
Ja täytyy vielä informoida että Doriksella alkoi kiima 12 päivää synnytyksen jälkeen ja se huutaa edelleen...hoho eihän se muuten tarpeeksi äänekäs kissa ollutkaan :--D 

8 kommenttia :

  1. aw, onpa sillä pienet söpöt silmät <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi10/11/13

    "melkee"...........no joo, ihan ok juttu. Kissajargonia vähän vielä opettelet ja äidinkieltä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja sä voisit vastaavasti tehdä oman profiilin ja alkaa huudella omalla nimellä :---) Ja entä jos se on tarkottettu puhekielimuotoon :D ? "melkee" sopii tohon mun mielestä paremmin ku "melkein" ja koska kyse on mun blogista, saan mielestäni tyylitellä viestit kuten haluan.
      Olen toki imarreltu että joku ''kissajargonin'' noin hyvin osaava blogiani lukee mutta oon tarkottanu blogin muidenkin luettavaksi, eli en koe sitä tarpeelliseksi. Tuu moikkaa mua johonki näyttelyyn niin puhutaan sitä kovasti kaipaamaasi kissakieltä.

      Poista
    2. Pahoitteluni, kun en aina jaksa kirjautua tänne. Ja totta saat tehdä mitä haluat blogisi suhteen. No mä en kaipaa kissajargonia mitenkään erityisemmin, pistää vaan välillä silmään, kun mutsi handlaa sen kuitenkin melko hyvin ja sitä kautta olen JOTAIN oppinut. Nähdään sit vaikka 23. päivä Turussa. Ilmoittelet vaan, että missä päin aluetta menet.

      Poista
    3. Anonyymi27/11/13

      Tais sit jäädä Turku väliin....no seuraavas sit. t: MM nii ja sorry taas kauheesti, mä en jaksa kirjautua.

      Poista
  3. No onpa siinä punainen rakkaus pakkaus, todellakin :-) Mielenkiintoista varmasti seurata, miten hän kehittyy :-)

    VastaaPoista
  4. voi en kestä :3 niin tuitui tulee tuo sulle asustelemaan? taisillee:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. umm sitten kun saan kämpän liisan kans eli varmaa joskus ens kesän alussa. Jos saadaan kämppä jostain syystä aijemmin (hope so) nii sitku on täyttäny 3kk ja kaikki rokotukset sun muut hoidettu.

      Poista